Larsson New Jersey helten på overtid

Adam Larsson ble flott spill helten i New Jersey i går kveld.
Han bestemte seg for Devils hjemmekamp mot Arizona — overtid.
— Jeg kan ikke gjøre så mange mål i det hele tatt så det føltes den «fantastisk», sier Skellefteå bördige 22-åringen Sportbladet etter 3-2 seier.

Det ser ut til at New Jersey Devils raskt funnet ut hvordan de skal opptre i den nye tre-mot-tre-format på overtid.
De vant bare sånn i derbyet mot New York Rangers på søndag — og i natt de gjorde dermed det mot Arizona Coyotes hjemme i The Rock.
Og denne gangen var det svensken bakken Adam Larsson, bare 43 sekunder inn i sudden death drama, bestemte. Nordicbet 2015
«Ble stående stolpe»
— Jeg så at vi kunne få løs i tre-på-en-modus og prøvde å spille til Lee Stempniak. Veldig dårlig pass, må jeg si. Men så ble jeg stående på bakerste stolpe, og Travis Zajac slo de, jo bedre passform, så det var banging pucken i det tomme posen, sier 22-åringen Västerbottningen når vi møter ham i garderoben til hjemmelaget etterpå.
— Hvordan føltes det? Ja, jeg gjør ikke så mange mål i det hele tatt så det følte «awesome». Viktig for laget, var det selvsagt også (Nordicbet 2015). Vi startet ikke så bra, men det har sett mer lovende forrige uke, og nå har vi et par seire.
Ja, det er som jeg sier at med tre-mot-tre som synes Jersey lagets melodi …
— Det vil være litt spesiell, det blir så store flater. Jeg forstår at det er morsomt å se på, og det er gøy å spille også. I alle tilfeller, når man har pucken. Å jage etter når de andre har det ikke så morsomt, humrer Adam. Mer: nordicbet — nordic-no.com.
Spiller mest
Hvem — som sin landsmann Jacob Josefson — hadde også en assist på et mål short-handed i den andre perioden, og som vanlig denne sesongen, spilte mest av alt Devils-kasser.
— Vel, det har startet bra for meg og jeg får mye tillit. Bare holde på det også, sier han.
Den høye åsen også tro at Devils er bedre enn de ferdigheter oppnådd for seg selv.
— Det er mange tips som vi blir en bottenlag og det må selvfølgelig ønsker vi å vise at vi ikke er. Jeg tror også at dette vil være et veldig godt lag, sier han.

Добавить комментарий

